När det vänder

Nu har det gått väldigt lång tid om ni frågar mig, sedan jag tittade in här.
Och det är roligt att se att jag inte ligger på noll utan det finns folk som tittar in varje dag, inte många förstås men vad gör de när jag inte bloggat på jag vet inte hur länge!

Jag har ridit 5 gånger sedan oktober, FEM GÅNGER. jag vågade inte ens tänka tanken på att rida igen för 6 månader sen.

Men nu har jag faktiskt något roligt att berätta! Det finns en
häst som jag fastnat för... och som flyttar till mig nästa söndag!
edit: hästen kommer fodmodligen i nästa vecka.
Jag vill inte säga mer förräns alla papper är skrivna och hästen står i stallet.
Ingen lycka uttagen på förhand, jo lite såklart! Men det får räcka så för nuet som sagt.

Jag är jätte spänd men samtidigt rädd.. Jag kommer jämföra honom med Tobbe, självklart, men dom är så olika på många plan och ajg måste måste måste komma ihåg de!
Det kommer bli påfrestande att vara i stallet varje dag igen men jag tror det är positivt att det är ett annat stall, inte för att jag inte gärna skulle stå hos Evelinn igen men det kommer inte funka och jag tror att det skulle bli ännu jobbigare!
Så så är läget! 

och så en mystisk bild...
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0