Min vardag

Vad jag gjort när jag inte bloggat.

Hoppade bana med min fina hoppeponny! Han klarade banan på 1m utan problem, synd att jag blev lite feg för att höja mer..

Pussat på min pojke (fast det gör jag nästan hela tiden<3)


Pussat oc tagit hand om min andra pojke<3
Som blivit lite höst trött


Och här klias det gott! Jäkla älgflugor!!!

Varit i Örebro och myst med härligt folk!



Lockat håret på min syster ett antal gånger jag blir bara bättre och bättre på det! Om jag får säga det själv;)

Och till det avslutande ska jag meddela att jag nu varit sjuk i en vecka men nu har det brutit ut ordentligt och det gillar jag inte. Ska nu försöka överleva natten nu utan att hosta upp lungorna, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0