stockholm

shit är helt slut! gick upp halv 5 då bussen skulle gå halv 6. vi har nämligen varit uppe i riksdagen och "lekt" politiker haha. det var väl lite sisådär men så tråkigt som alla sagt att det var tyckte jag inte. fint namn jag fick! Greta 61 bast haha!



sen fick vi 2,5h fritt i Stockholm stad!
jag och tjejerna gick och åt på Drottninghof och det var skitgott.
sen gick vi runt och kollade i affärer och letade satan efter hollister! haha vi hittade den tillslut;)
köpte dock ingenting men jag och mamma ska ändå dit snart igen.
sen blev det guidetur i 2h i gamla stan och där ville jag bara lägga mig ner och sova vilket jag fick göra på bussen hem.
så nu ska jag slappa och ladda upp till
3h gym imorgon!






frozen yougert in my heart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0