Dressyr 05-12

BILDBOMB
Min bebis skötte sig nästan perfekt idag! dock känns det som han har glömt bort hur man gör allt 
som har med dressyr att göra. såfort jag släpper grammanen så tar han chansen och går ur form.
Muskler behöver stärkas! Och mina fötter behöver vikas in........... MEN jag lyckades hålla tummen som högsta punkt utan en pinnjävel och det är jag stolt över.

Dexter kände sig ensam så han följde efter hihi.


lite halvdålig halt...


herrenmedegenviljasomejvetvadhanskagöraförattfådenigenom typ


haha knas tobb!


Och på de två kommande bilderna har jag inte en blekaste på vad han gör! kommer inte ihåg detdär haha!



Super ponnyn pegasus lyfter från marken hahah!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0