We can do this

Igår kändes Tobbe (äntligen) som vanligt! Han jobbade på jätte fint men känns väldigt stel i vänster varv.

Detta är något som jag inte kan jobba med denna vecka då jag är hos pappa nu och ska inte till stallet föräns på tordag & på torsdag drar jag till västkusten (förmodligen) och kommer hem på söndagen.

Självklart ska han inte stå en hel vecka nu utan mamma ska rida lugnt och longera men mamma vet ju kanske inte hur han brukar gå eller ska gå så ni förstår min lilla frustration över detta...

Nu när han äntligen lugnat sig så känns det tråkigt att vi inte kan sätta igång direkt! Känns inte riktigt helt ok så att säga. Men jag löser det nog på något sätt. Kanske någon i stallet som vill ta en sväng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0