Ursäkta mig.


Jag valde att rida i tävlingskläder då JAG ville att det skulle kännas så likt en vanlig tävling
som möjligt för att se om jag tyckte om pressen & kunde hålla nervositeten i styr. 

Om jag skulle hålla en P&R hade jag tyckt att det var uppskattande att folk klär upp sig
lite extra även om det inte behövs! Min åsikt och den står jag för men och på sätt och vis 
så är det ju en tävling mot sig själv. 

Och jag ursäktar verkligen till dig som tog dig tid att skriva denna kommentar...
eller vänta nej jag bryr mig faktiskt inte. Men jag vet ju att det finns för många otrevliga
människor i hästvärlden. Och nu är den saken utreden.
Misstänkt spam dessutom hmm... en riktig badass!




Kommentarer
Postat av: Anonym

folk utan eget brinnande intresse blir lätt avundsjuka på folk som har det :)

Svar: Ja något sånt måste det vara!:)
feliciaaspluund.blogg.se

2013-07-07 @ 08:34:05
Postat av: karin

Tycker det är bra, du visar ju att du tar det på allvar-och som du skriver lite extra träning inför den riktiga starten! :D

Svar: Ja precis! Härligt med folk som förstår!:)
feliciaaspluund.blogg.se

2013-07-08 @ 14:36:08
URL: http://kaarinjaansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0