jävla väder

sitter i stallet och väntar på skjuts hem. Har inte ridit på 3dagar nu heller, i onsdags var jag lat, igår var jag ju ledig och idag kommer det en jävla massa kramsnö!? plus att det blåser askallt.
så idag borstade jag extra mycket, klippte manen, hovskägg och lite sånt. Tobbe tyckte dock att det var väldigt tråkigt att stå på gången så han slängde med frambenen (för då blir det ju mycket roligare).
Juste! glömde att jag skulle in och hoppa på Evelinn så hon kan göra lite nytta haha, hejs





Kommentarer
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

hahah! du behövde inte hoppa på mig:*

Svar: nej du vaknade så snällt ändå! :*
feliciaaspluund.blogg.se

2013-01-11 @ 22:38:15
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0