130209

Imorgon ska jag rida ett skapligt hård dressyrpass, vi får se hur många gånger han bockar...
Han har nämligen stått i stort sett hela veckan på grund av detta skitväder!

Igår red jag och Evelinn ut och Tobbe var på tårna hela tiden! Vi kom till en vändplan, inte så stor. Där stannade vi för att Evelinn skulle dra ner sina termobyxor men tobbe värgade stå still! jag sa till Evelinn att han säkert skulle börja bocka stillastående snart och trot ni inte han gör det också!? jag flög av med världens skrik och var sååå nära ett träd hahha shit vad vi garvade! Jag tänkte dessutom fråga om hon kunde filma för jag kände på mig att något skulle hända men nej, jag sa inget haha det hade varit så roligt att kolla på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0