Hello augusti

Nu ska jag nog försöka komma igång med bloggen igen!


11 augusti åkte vi ner till Falkenberg & kollade på Vallarnas årliga teater, en riktig besvikelse.. 
De tycks bara bli sämre och sämre tyvärr.

Sedan åkte vi till Ullared stugan och laddade inför morgondagen. Alltså den 12 åkte vi till Ullared.
Vem körde? Jo jag! vi stannade dock innan vi åkte in på parkeringen och bytte förare.
 
Jag shoppade för 2000,- Fattar inte hur det kunde bli så dyrt!   
Sen hem till stugan och vila fötterna. Såg att en väska jag köpt var trasig, samt en trådlös högtalare. Så den 13 åkte vi till ullared igen och denna gång körde jag hela vägen in på parkeringen och parkerade! herregud (chockad att vi inte krockade haha!!). Vi bytte grejena och sedan drog vi oss hemåt.

På hemvägen stannde vi till i Jönköping, på Charlies häst & hund närmare bestämt. Gud vilken affär!!!
blev kär i allt! blev dock bara ett par röda ridbyxor rikare. dock fanns inte John Witaker i min storlek tråkigt nog! de var så snygga och priset var inom min budget men icke... Det blev dessa istället, lika snygga!



Väl hemma snabbade jag mig bara in och packade om väskan för sedan skjutsade mamma mig till 
min fina pojke Marcus!♥

Sov där och under eftermiddagen idag åkte vi med in till Marieberg, köpte inget då mina pengar för
tillfället är slut 
men snart kommer lönen in för sommarens arbete! skönt med lite egen tjänade pengar.
Peder kom och hämtade mig i Marieberg senare och jag fick köra hela vägen hem!! överlycklig!

Ska se till att få köra till stallet imorgon också, dock ska mamma med då och hon är så nojig
och fjantig haha! får se hur det går ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0