nytt till Tobbe



Ny grimma.
grimskaft.
ländtäcke.
täcke med hals.
fårskinnspad.
rykt saker.
ett träns som inte passade....
ett Jacson dressyr schabrak (kommer bild imorgon).
grammantygel.
nya hinkar.
äntligen fått cocostvålen som går skitbra att använda som skimmeltvål! dock köpt i brasilien så finns
inte i sverige.
Och blingsporrar, ny hjälm & handskar till mig :D
Det var mina julklappar! fick köpa alla själv. Dock väntas det jul imorgon hos pappa och
hos Sofi på torsdag, så vi får väl se vad mer jag kan tänkas få (om jag varit snäll alltså..)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Aldrig gillar prickiga/tigrerade hästar men, jag måste erkänna, din var faktiskt riktigt söt! Det är minsann ett litet charmtroll du har :)

Svar: haha ja det är han verkligen! tack så mycket :)
feliciaaspluund.blogg.se

2012-12-28 @ 02:25:03
URL: http://svanholts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0