Min fina

Det var mycket snö uppe vid stallet idag! sjukt mycket, det var ungefär 30-40 cm på ridbanan
och 1 m runt om stallet. Usch på snö! Dock gick Tobbe som en gud på banan. Han behöver nog lite motstånd, 
så duktig och fin var han, efter motgången denhär och förra veckan känns det så underbart! Han fick mycket
beröm och många morötter :)

Har märkt att han är suuuper lättlärd! eller ja, vet inte om han kunde pussas innan men de har jag iallafall tränat 
på och nu fattar han precis vad han ska göra för att få godis. Så fin pålle! 

I helgen kommer jag iallafall få rida i ljuset! har planerat att galoppracea på gärdet (själv), så han får
springa fritt. Kommer nog bli mysigt att lufsa i skogen och på gärdet!

Sötaste Pricken! alltid öronen framåt när jag kommer från sadelkammaren!

Skitdålig bild jag vet, bättre än ingen alls!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojj shit vet du hur farligt det är att sätta fast hästen i bettet? om den skulle få panik eller bli skrämd och börjar dra så drar den ju sönder hela munen! även den snällaste kan ju bli rädd! ha som vana att alltid sätte en grimma över om den skulle behövas sättas fast igen, och du vet att man sadlar först? och om du tar av så ska du ta av tränset först!

2012-12-06 @ 21:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0