lite update sådär

Igår kväll var jag och Emil på bio, vi såg "Snabba Cash ||"  Till min besvikelse var den sådär men
mysigt hade vi ändå!
Imorgon är det sista dagen jag får ha mammas iPhone... sen är mitt liv över. Nej men jag inser nu hur mycket jag saknar iPhone, men vad fan ska man göra när man är så jävla envis och ska ha en htc fast än alla säger att man ska köpa iPhone. Får skylla mig själv :(

Följde med Ida till marieberg idag och jag köpte en ny industrialpiercing som jag velat ha vääääldigt länge nu. Dum som jag är tog jag ut min stav för 2 dagar sen och ersatte den med 2 örhängen (som är betydligt smalare..) så nu när jag skulle sätta i min nya stav så gick det inte! (hålen hade då på 2 dygn vuxit igen till örhängenas tjocklek) Fick typ halvpanik när jag insåg att ända sättet att få i staven var att trycka tills den gick igenom men det gjorde inte så ont som trott.
Snyggt och svullet


on the buss to marieberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0