Varit inne i staaan

Nyss kommit hem från en skön dag inne i Örebro.
Jag, Ida & Ida bestämde oss för att gå på bio så jag och Ida L åkte in före Ida J och käkade, jag åt en räksallad som var hur god som helst! sen "lekte" vi att vi var ett par och höll handen, nåra killar vissnade på oss och vi började garva. När Ida J kom så gick vi och köpte biljetter till In Time. Den var as bra! värd att se.
Min kvällsmat ;) dock såg de frächare ut innan jag började käka!
så söt såå! ;)
bra kamera jag har, eller vad säger ni? ;)
(dålig bild på kvällens outfit menmen, sånt man får tåla!)
Linne- Lindex
huvtröja- ingen aning
Jacka- från marken
halsduk- ingen aning
Väska- Ullared
Shorts- Bikbok
Skärp- Spanien
tunna strumpbyxor- ingen aning
Skor- skopunkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0