Godnatt

jag har insett att min senaste kyss.. inte betyder ett skit!
jag saknar.. att bli älskad
jag skrattar.. när jag är på rätt humör
jag tycker om.. att resa
jag avskyr när folk.. är dryga
mina närmaste vänner är.. dom bästa
min första vän hette.. Mikaela Larsson

min första kärlek hette.. Markus
kärlek är.. De bästa & de värsta som finns
när jag är arg.. skriker jag och är allmänt störd..
när jag lagar mat.. blir det gott

jag är rädd för.. mörker
jag önskar.. att jag blev kär
den värsta känslan är.. när jag gjort något fel som sårar andra
den bästa känslan är.. att bli nöjd med något
jag vill.. flytta hemifrån
det finaste som finns.. är att få ett sms från någon man tycker om
i sommar.. ska bli den bästa på länge!
sist jag grät var.. förra veckan(?)
innan jag somnar.. ska jag kolla klart på filmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0