Min dag

Idag har jag vairt lite överallt känns det som ;) haha.
Var först uppe hos Idas kille i samsala som har hästar (han rider inte), fixade Bruno som Ida skulle rida och Casper som jag skulle rida. Vi red ner på gärdena bakom mig och där stod Ida J och väntade med min kamera, Vi blev fotade och de var jätte härligt :D dock blev de inte så många bra bilder på mig och Casper om man ska kolla på handställning, sits, form osv.. men jag försökte kan jag säga! Men Ida och bruno var hur snygga som helst!
-
Nåra bilder, fler kommer nog imorn då jag ska fota dom 2 igen om inte jag kan låna Casper :)
Min hälsena måste ju typ gått av!?
-
Sen träffade jag Matilda och vi gjorde en mindre lyckad smörgåstårta... Den gick att äta men har ju smakat godare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0