men åh!

Nu är de jobbigt med bloggningen men jag försöker så gott jag kan och nu vill jag egentligen sova men jag är snäll och bloggar lite, hihi :)
-
Förresten är de någon av er som har spelat Amnesia förut? Min bror har sagt att det typ är ett av världens läsrkigaste spel, jag har kollat när han har spelat och man får panik! Det är ett tankespel som samtidigt innehåller zombies, spöken & "onsynliga moster". Spelet går ut på att ta sig igenom "banorna" utan att dö av zombies & spöken som skadar dig om dom får tag i dig. Man ska även plocka med sig grejer från olika rum & utföra olika saker för att komma vidare, typ dra i spakar osv...
Jag kan säga att de är jätte mycket ljudeffekter och man befinner sig i ett slags "stenslott" fyllt med gångar, rum, dörrar och trappor,  det är läskig miljö helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0