Jag ska, jag ska, jag ska... nästa veckan

Ligger hemma i sängen igen, jag måste börja ta tag i skolan på allvar nu! jag kan inte fortsätta såhär, de går inte. så jag tänkte en ny start nästa vecka och sova mycket i helgen! och då menar jag inte att jag ska gå och lägga mig vid 2 & vakna vid 13 nej, gå och lägga mig senast 00 (ja menar de är ju ändå helg?) och gå upp vid 10-11.
-
Jag och ida kände för att tjocka lite igår, de blev en trevlig onsdagskväll med film.
Eftersom jag typ har ont överallt sedan jag ramlade av på ridskolan så fick jag låna Idas mammas "krage"(en sån man sätter runt halsen för att stödja nacken) och när jag åt chips så började ida skratta åt mig för att jag såg tjock ut haha, jag har inte skrattat så mycket på länge! Tack Ida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0