♥ Dag 5

♥ Dag 1 - Om mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 4 – Mina passioner.
♥ Dag 5 – Min bästa vän
♥ Dag 6 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 7 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 8 – Den frisyr jag trivs bäst i.
♥ Dag 9 – Om jag skulle byta utseende med någon, skulle jag byta med..
♥ Dag 10 – Det här får mig att gråta
♥ Dag 11 – Min favoritresa.
♥ Dag 12 – Något jag saknar.
♥ Dag 13 – Mina favoritskor.
♥ Dag 14 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
♥ Dag 15 – Min dag
♥ Dag 16 – Mina rädslor.
♥ Dag 17 – Min favoritplats.
♥ Dag 18 – Min önskelista.
♥ Dag 19 – Mina drömmar.
♥ Dag 20 - vad är kärlek.
-
Det finns så mycket man kan berätta, om henne och om alla våra minnen men jag tänkte bara berätta om henne, min bästa vän, Jag kan börja med att säga att jag litar på henne till tusen! Hon är bara bäst, om jag är depp eller bara haft en dålig dag så försöker hon alltid få mig att må bra och de lyckas hon nästan allitd med. Jag vet att hon finns där för mig och jag hoppas hon vet hur mycket jag tycker om henne och hur glad jag är för att hon mår bra med sin kärlek 
Ida, jag älskar dig!

En låt jag vet att du tycker om gumman♥

Kommentarer
Postat av: DIN BÄSTAVÄN!

åh du är underbar,du är heltklart den bästa!

jag älskar dig också!♥

2011-10-14 @ 19:03:10
URL: http://idacoolinglindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0