♥ Dag 1 - Om mig själv.

♥ Dag 1 - Om mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 4 – Mina passioner.
♥ Dag 5 – Min bästa vän
♥ Dag 6 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 7 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 8 – Den frisyr jag trivs bäst i.
♥ Dag 9 – Om jag skulle byta utseende med någon, skulle jag byta med..
♥ Dag 10 – Det här får mig att gråta
♥ Dag 11 – Min favoritresa.
♥ Dag 12 – Något jag saknar.
♥ Dag 13 – Mina favoritskor.
♥ Dag 14 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
♥ Dag 15 – Min dag
♥ Dag 16 – Mina rädslor.
♥ Dag 17 – Min favoritplats.
♥ Dag 18 – Min önskelista.
♥ Dag 19 – Mina drömmar.
♥ Dag 20 - vad är kärlek.
-
Jag heter Felicia, är 14 år och bor med min mamma, min hund, lillasyster & "plastpappa" i en villa utanför Örebro. Mina föräldrar är skilda och jag är hos min pappa varannan helg eftersom han bor utanför karlskoga, när jag är där bor jag i en villa tillsammans med min pappa, min storebror inklusive lillebror & "plastmamma". Där har jag även farmor & farfar som grannar. Jag har även en storebror som flyttat hemifrån (på pappas sida)
Jag älskar hästar och går därför på ridskola en gång i veckan men jag tycker inte att de räcker! så jag letar därför efter en medryttarhäst som jag kan sköta om några dagar i veckan :)
Jag älskar även min bästa vän Ida som jag gärna spenderar tid med, men de gör jag också med mina andra nära vänner! Jag som person är väldigt pålitlig och snäll, jag är ganska tystlåten men nya människor och att prata är inte min speciallitet!
De var lite om mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0