snacka om utomlandsväder! I like :D

Hejhej!
Idag var de sjukt varmt i skolan! höll på att dö :o De är ju så sjukt bra att skolan har så bra ventelation... NOT
solade iaf när jag kom hem. :)

-
Har precis ätit kvällsmat & innan de var jag och mamma i kyrkan och pratade om min konfirmation eftersom jag ska åka till spanien den 2/7 och konfirmationsdagen är den 3:dje så ska jag få konfirmera mig innan vi åker till Gotland alltså den 21/6 :) jag ska också döpas den 12/6, nog prat om kyrkan hit & dit.

-
Imorgon har vi coopertest i skolan.. vi ska springa 5 varv runt en bana på 400 m alltså 2 km.
Kommer ju dö på cuppen, nej men jag kommer ju inte orka springa 5 hela varv utan att stanna :o
Men jag ska försöka springa 2, gå ett & så springa 2 igen.
Min bästa vän som är så otroligt fin ♥


Kommentarer
Postat av: ida lindh

hahah,springa 2 och gå ett?

nej,här ska vi springa hela tiden,det vi gjorde också ;)

-

aw gumman du är också otroligt fin!

älskar dig <3

2011-06-01 @ 18:27:43
URL: http://idacoolinglindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0