så kan de gå.

Idag vaknade jag kvart i 8 och gick upp kvart över.
Duschade och sen iväg till kyrkan. Efter de, iväg till stallet, de var kanske inte de smartaste att ha vita ridbyxor från 11 till 16 när de regnar ute?
Ida skulle ju ridit nice och hoppat 90 men hon fick ta älsklingshästen
Charlie ist. men de gick inte så bra... dom hoppade 2 studs & sen en liten oxer, efter hon hade hoppat började alla applodera och Charlie fick värsta damp! han började studsa och Ida hade inte en chans att sitta kvar så de blev en smäll i ryggen och bakhuvet sa hon men inget brutet och inga tårar, så de gick ganska bra ändå! Tur de!

-
sen var de våran grupp som skulle ha en hopptävling och sen säga lite grejer.
Jag startade 2:a på Manoch och vi vann :D tror nog ridbyxorna jag lånade av Ewe ger lite tur ;)med en sekund från den första.
Har film på de men jag vill inte lägga ut den :bigeyes: jag sjunger som en kratta! + att jag inte vet hur man laddar upp filmer på blogg.se än...


Kommentarer
Postat av: ida lindh

hehe,ja så kan det gå :$

-

ojdå där bak på bilden hänger jag ;)

2011-06-20 @ 17:15:13
URL: http://idacoolinglindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0