De är farligt att shoppa!

Tjena!
Idag vare skolavslutning, vi började 8.00 och kollade film, sen gick vi ner till matsalen och lyssnade på nåra som sjöng sen fick vi fika :D jag åt upp nästan alla kakor ^^
När vi hade slutat så åkte jag, Peder, mamma & Filippa in till marieberg.
Vi åt på en resturang där och sen gick jag & mamma in på Bikbok, och där shoppades de.
De är verkligen farligt att shoppa när jag har mamma i närheten!
De blir ju asdyrt när vi väl ska betala!
Vi gick också in på Smycka & bytte mitt silver armband till ett större & så fick
jag & Filippa varsin belock & jag fick en ny piercing också.
-
bilder på de jag köpt idag (allt som ser svart ut är marinblått)
-
Jag ska konfirmera mig nästa vecka & vi ska till Gotland den 26/6 - 1/7 & vi kommer hem vid typ 9 tiden
på kvällen & den 2/7 kl 07 någonting går planet till spanien xD så man kan säga att de blir tajt, hinner inte
vara hemma nått typ :( men de ska bli så härligt när jag är klar med konfirmationen asså!
Nu ska jag lägga mig och sova en stund, ses senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0