I spanien är de härligt värre!

Hejsan alla kära. vi har de jättebra här i spanien och de är varmt som tusan!! Igår var vi vid havet och de var helt underbart, jag och victoria blev så bruna att vi har en spikrak rad från våra bikinis jag tog kort på brännan och den ser helt fejk ut... I morgon ska vi åka till ett vattenland i närheten och de blir säkert helkul! Jag kan lova mycket bilder när jag kommer hem, både från Gotland och från spanien. Vi bor i en stad som heter Cuidad Quesada, tror jag, nått sånt iaf. Vi har en liten lägenhet där jag och viccasn delar rum, lägenheterna ligger i radhus och de är 7 st. Nu till de jag ville berätta, bredvid våran lägenhet bor de en aaaaaaaaaaaaaaassssssaaaaaaa snyyyyyyyyygg kille! Han är från Göteborg tror jag, de lät så när han pratade iaf, men jag har dock inte pratat med honom, De är as många snygga killar här nu men han är klart snyggast! Jag har funderat på om jag ska blinka lite diskret åt honom när han kollar på mig och jag tror jag ska göra de :D Haha ja men nu får ni ha de så bra för nu ska jag ut till poolen och bada!!! Pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0