fin dag!

Idag är det min födelsedag :D Jag är Fjoooooooooooooorton år nu ;) haha fick besök av mormor &
morfar & sent kommer såklart Victoria, Mio & Anna-Carin som var nära på att missa tårtan ;) Fick
även mååååååånga gratulationer på facebook :)
-
Mamma har åkt till Lyserkyl och imorgon åker jag och david till pappa, då blir de kalas igen :D kul med skilda föräldrar ibland. Men de är inte alltid en fördel...
Sitter här med min fina dator och har precis målat naglarna i en orange-röd färg, väldigt ball faktiskt.
Ska snart gå ner och slänga in en god pizza i ugnen sen ska jag nog fortsätta cama med Söta Simon :)
Inget bra väder nu...
dessa tre produkter + nagelfin använder jag när jag fixar mina gelénaglar :) :thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0