Facebook.

En sak som jag stör mig väldigt mycket på är onödiga saker som folk skriver eller att man lägger ut samma saker flera gånger om,
t.ex. " gilla om jag ser bra ut" eller " gilla om jag fått dig le under 2011"
osv...  jag menar, man vet väl om man ser bra ut eller om man fått någon att le?
så onödiga saker att skriva. Sen tycker jag att det kan vara kul ibland men att lägga ut samma status eller en liknande status en gång i veckan är så sjukt onödigt så man får lust att ta bort alla som gör de.

Här är ett typiskt exempel på vad jag gör ibland och tycker är "kul", Det kan ju vara rätt roande om man har en snygg kille som bakrundsbild ellerhur?

En till sak som många använder facebook till är att skriva statusar när man är ledsen eller arg.
t.ex. "varför gör du så här? hur kunde du." (- You say what?) eller " fan nästa gång jag ser dig ska jag döda dig seriöst!!" (- Hur många bryr sig?) Dom flesta som bryr sig är ju såklart dom som står närmast men är de inte bättre att säga att man mår dåligt till kompisen eller säga vad man tycker till personen det gäller istället för att hela facebook ska bli deprimerad?
Och vad jag vill säga med detta inlägg är att snälla håll privatliv och bråk utanför facebook, de är inge kul att sitta och läsa när man är på bra humör.
Detta är också bara min åsikt men jag tror också att många andra håller med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0