de är ett under

Jag är vaken innan 12 och gör ett inlägg dessutom! helt otroligt!

Nu var de så att jag tänkte gå ner och ta mig en kopp varm oboy och kolla på tv tills det blir lunch inne hos farmor men när jag satte på datorn, vad hör jag? Jo de åskar...
så jag får väl vänta ett tag tills både vinden, regnet & åskan lagt sig.
Tänkte ta ett kort ut med min kamera men ser att batteriet är slut och laddaren är hos mamma så ni får nöja er med en webbcam-bild puss och ha en fortsatt regnig dag!
Och ser ni vad Dagmar (stormen) har ställt till med på högra bilden?
kanske lite svårt att se men stormen drog av ett träd på mitten
och på framsidan har den fällt en hel tall.
inte så värst snällt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0