Överladdat batteri

Red barbacka på gärdet, kanske inte världens bästa idé .
Märkte i traven att han var spänd så jag tryckte på lite för att få upp farten och få loss honom och DÅ
bockar han första gången, en tillsägelse, en halt och fram i trav igen.

Han fortsatte göra små bockningar och tillslut fattade han halvt galopp och bockade till så jag flög av.
Stod och garvade åt mig själv. Helt själv. På ett gärde hahaha pinsam....
Funderade på hur jag skulle ta mig upp igen eller om jag skulle skita i de och gå hem men
envis som jag är hittade jag ett träd som låg så lägligt och jag kom upp till min stora förvåning haha!

Skulle vara lite envis och galoppera även fast jag visste att han skulle bocka igen.
Han bockade en gång och jag satt kvar! Det förvånade mig också haha.
Tills sista gången då han bockade och jag höll om halsen och kroppen gleeeeeed sakta ner på marken HAHA.
då orkade jag inte längre så vi gick hem, sida vid sida haha jag garvade nog hela vägen hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0