bu för förkylning

jag är sjuk, mitt på sommarn, fast kanske inte så konstigt eftersom jag har badat i förkallt vatten ett antal ggr och haft för lite kläder så jag får väl skylla mig själv..
Det betyder alltså att det kommer dröja yttligare några dagar innan jag får träffa mitt hjärta igen, orkar inte vänta!

Men hur som helst så kom jag hem från stallet för någon timme sen och jag har nu bestämt mig för att sluta på ridskolan och börja rida Hella. Det känns jättebra och jag tror & hoppas att jag och Karin kommer ännu bättre överens med tiden (inte för att vi inte gör det nu men ni förstår). Läste också hennes blogg nyss och såg att hon tyckte det kändes super så de är ju bra! :)
Behöver heller inte "frukta första avramlingen" som Frida sa förut för den är redan avklarad haha!

Gud, såhär mycket har jag inte skrivit på åratal men så blev det idag!

Memories♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0